Oskar je osemletni fant, ki načrtuje prav posebno pustolovščino: rad bi zgradil stroj, ki bi mu pomagal poiskati zakopane zaklade na vrtu hiše. Sprašuje se namreč: mar ne bi bilo grozno, če bi bili pod zelenico njihove hiše skriti zakladi antičnih Rimljanov? Kaj če se z družino preselijo preden najdejo zaklad? In kaj, če se v njihovo hišo preseli nova družina, ki ga takoj odkrije? Oskar je našel rešitev za svoje skrbi. Zamislil si je stroj, ki poišče in sam odkoplje skrite zaklade. Temeljito je razmislil o njegovem delovanju in natančno narisal, kako naj bi bil videti. Napisal je celo priročnik za njegovo uporabo! Zdaj si želi, da bi ga nekdo zgradil. Ampak kdo?
Ideje otrok, kot je Oskar, uresničijo študenti in dijaki, ki sprejmejo izziv in se lotijo načrtovanja in izgradnje. Ob koncu šolskega leta tako dobijo sanjske stroje otroci, katerih risbe so običajno ostale izobešene na vratih hladilnika.
MyMachine je ‘bottom-up’ iniciativa, ki spodbuja ustvarjalnost na vseh ravneh izobraževanja in povezuje otroke v vrtcih, učence osnovnih šol, dijake, študente in partnerje z industrije, ki si prizadevajo za ustvarjalnost v izobraževalnem procesu.
Več v videoposnetku MyMachine v 100 sekundah.